ekstra
meme
sızma
doğal
çalışmalarda
tümörlerinin
javier
menendez
tümörleri
önlyen
sözcüsü
adamlarının
araştırmayı
yürüten
bilim
kokteyl
ettilaboratuvar
sağladığını
aktif
tümörlerin
gördüklerini
belirtti
ortamınadki
testlerde
buldular
büyümesi
safhalarındaki
araştırmacıların
yürüttüğü
büyümesini
engelleyebileceğini
İspanya
kanserini
önlüyor
gördügranada
Üniversitesi
henüz
zeytinyağı
yayılmasını
önlediğini
Zeytinyağı ile Sağlıklı Yaşam
| Zeytinyağı meme kanserini önlüyor mu? |
|
|
|
İspanya'da araştırmacıların yürüttüğü çalışmalarda ekstra sızma doğal zeytinyağının, meme kanseri tümörlerinin büyümesini engelleyebileceğini gördü.Granada Üniversitesi ve Katalan Onkoloji Enstitüsünden araştırmacılar, ekstra sızma zeytinyağının, henüz ilk safhalarındaki meme kanseri tümörlerinin yayılmasını önlediğini yaptıkları çalışmalarda buldular. Araştırmayı yürüten bilim adamlarının sözcüsü Javier Menendez, ekstra sızma zeytinyağını tümörleri önlyen doğal kokteyl olarak ifade etti.Laboratuvar ortamınadki testlerde bu zeytinyağının tümörlerin büyümesi üzerinde aktif olarak etkili sağladığını gördüklerini belirtti.
|




İspanya'da araştırmacıların yürüttüğü çalışmalarda ekstra sızma doğal zeytinyağının, meme kanseri tümörlerinin büyümesini engelleyebileceğini gördü.