yayınlanan
Sağlık ve gençlik için 7 mucizevi besin
(Zeytinyağı/Sağlıklı Yaşam)
... zengindi. Omega-3 total kolesterol seviyesini düşürüp kalp-damar sisteminin daha iyi çalışmasını sağlıyor. Yaban Mersini Yayınlanan (1999 yılına ait) bir çalışmada araştırmacılar, fareleri bir süre yaban mersini özleriyle beslediler. Bu farelerin, normal ...
Yeterince yağ tüketiyor musunuz?
(Zeytinyağı/Sağlıklı Yaşam)
... artık biliniyor. Örneğin dünyanın en önemli tıp dergilerinden New England Journal of Medicine'de yayınlanan bilgilere göre, tereyağı, margarin gibi katı, doymuş yağlar kalp krizini artırırken, mısır ve zeytinyağı gibi sıvı yağlar kalp krizi riskini azaltıyor. ...