yayınladığı
Yeterince yağ tüketiyor musunuz?
(Zeytinyağı/Sağlıklı Yaşam)
...  Amerikan Doktorlar Birliği'nin yayınladığı dergide ise sıvı yağlara dayalı beslenme rejimlerinin inme riskini azalttığı gösteren araştırmalar yer aldı. 61 bin İsveçli kadınla yapılan bir başka çalışmada ise sıvı yağların meme kanseri riskini yarı yarıya ...